Tuesday, December 4, 2012

एउटा रातको अन्त्यमा ।

दिन डुब्दै गयो, साँझ गहिरिदै गयो

एकाएक जोरसँग बजेको मन्दिरको धण्टीले

म झसगिंदै अनि सशंकित हुंदै

उसको बादलझैँ केशबाट हात हटाए ।

उ आश्चर्यचकित भइ, अनि क्रुद्घ पनि

एक्कसि उसको सपनाबाट

ब्युँझाईदिएको भनि ।

............................



मैले उसलाई समयको चेश्टा गराएँ

उ निश्चेश्ट भई

मैले उसलाई यथार्थमा झकझक्याए

उ तान्द्रिल भई

उ सपनामै रहन चाहन्थि

मैले चेताए ।

उ निर्निमेष मलाई हेर्न थाली

म लजाए ।

उसको गुलाबी गालाको लाली

मैले रगतमा सजाए ।

उसको प्रपुश्ट चम्पकझैँ शरिरको स्निग्धतामा

म हराए ।

एउटा मादक बेहोशिको मदमा

म बेहोशिए ।

.............................................................................

साँझ रातमा परिणत भएछ ।

हाम्रो वरपर परिवश स्थिर भएछ ।

मैले शान्तिको अनुभव गरे

अनि उसले बन्धनमुक्त निश्वास लिई

एउटा मिठो अनि सुखद

अनुभुतिलाई उसले पिई

म हर्षित भएँ ।

उसका मादक एंव केलिकंपित स्वर लहरीमा

लहरिदै, बहँदैं अनि उडदै

मैले उसको उरध्व नितम्बमा स्पर्ष गरे

अनि सुकोमल कम्मरमा, कंचन जाघंमा

मेरा अनुरागहरु मेरा हातमा आएछन् ।

मैले आफना हातहरु उसका स्कन्घ प्रदेशमा राखे

ओठमा अ‍ोठ, अनि श्वासमा श्वास

मानौ अन्तरहिृदयका कुराहरु परस्पर भइरहेछ

अनि स्वप्निल हुदै स्वप्नामा

हामी हरायौँ

वातावरणमा एउटा प्रणय तरलता छर्दै ।

..................................................................

क्षिर अन्धकार अनि मध्यरातमा

चन्द्रमाको शीतल शुभ्र प्रकाशमा

उ ब्यझिईँ, हर्षित भई मेरो साथमा

मैले उसको चेहरा उचाली

चन्द्रमालाई लोभ्याए ।

मैले उसका नयनहरुमा

जीन्दगीका बसन्तहरु सँजाए ।

उसका सजिव चक्षुहरुको चपल वाकिंमतामा

म हराए ।

हाम्रो यस्तो चाला देख्दा

चन्द्रमा र जुनहरु लजाए ।

उसका निशर्त समर्पणहरुमा

मैले रातसगं बिहान नहुन अनुरोध गरे ।

मेरो अनुरोधको जवाफमा

समय शनैः शनैः चिप्लिरह्यो ।

अनि मैले उसलाई आफनो बहुपाशमा बाँधे

अनन्तमा हेर्दै, जहाँबाट

क्रमशः रातको मन्द कालिमा हटदै थियो

एउटा अविस्मरणिय रातको अन्त्यमा ।
........................................................................
स्मृतिको पानाबाट  २०४२

No comments:

Post a Comment

Honest Comments are welcome!